Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Summer Gifts - Tα δώρα στις υπέροχες δασκάλες μας!

Τα καταφέραμε και εμείς και σήμερα το πρωί το κοριτσάκι μου χάρισε στις 3 δασκάλες της τα δωράκια τους για να τις ευχαριστήσει για την υπέροχη πρώτη χρονιά της στο σχολείο!
Τι να πω για αυτές τις 3 υπέροχες γυναίκες...Είναι συγκινητική η προσφορά τους στο παιδί μου, και σε όλα τα υπόλοιπα 14 παιδάκια φυσικά, η όρεξη τους και η απέραντη υπομονή τους!!! 
Βέβαια, ομολογώ σαν μαμά κουκουβάγια που είμαι, ότι και το Κατανάκι μου τις είχε τρελάνει με τα νάζια του & τα χάδια του..οπότε πώς είναι δυνατόν να μην της έχουν αδυναμία, να μην τρέχουν κάθε πρωί να την πάρουν αγκαλιά!!!Πολλές φορές μάλιστα οι 2 δασκάλες τσακώνονταν για το ποια θα την πρωτο-πάρει αγκαλιά...και άλλες πάλι με συναντούσαν στην γωνία του σχολείου και μου ζητούσαν να την πάρουν αυτές για να πάνε παρεούλα στο σχολείο...
 Άννα - Μαρία - Δήμητρα ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ....Ξέρεις τι σημαίνει να σου εμπιστεύεται κάποιος το παιδί του, την ζωή του όλη, για 8 ώρες κάθε μέρα, για 11 μήνες τον χρόνο και παρόλα αυτά να έχει το "κεφάλι του ήσυχο";; Nα ξέρει ότι το παιδί του θα πάρει όλη την αγάπη, την στοργή και την ασφάλεια που χρειάζεται;; Μεγάλο πράγμα και το ευχαριστώ πολύ λίγο....




Οι ιδέες που είχα για τα δώρα ήταν πολλές...Είχα βομβαρδιστεί άλλωστε από πληροφορίες που βρήκα στο pinterest, σε ελληνικά και ξένα blogs...Το σίγουρο όμως ήταν ότι ήθελα κάτι που να παραπέμπει σε καλοκαίρι,θάλασσα, ξεκούραση κτλ...και έτσι με κέρδισε η ιδέα της Ασπασίας για το καλοκαιρινό νεσεσέρ. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ: 
http://www.mylovablebaby.com/2014/07/happy-moments_14.html

Αγόρασα λοιπόν ένα ψάθινο πολύχρωμο νεσεσέρ, μία βούρτσα, ένα κλάμερ, ένα αντηλιακό σώματος & ένα προσώπου καθώς και ένα μυρωδάτο - άκρως καλοκαιρινό- αφρόλουτρο!
Ό,τι χρειάζονται οι δασκάλες μας για τις εξορμήσεις τους στις παραλίες!

Summer kit
Φυσικά το νεσεσέρ περιελάμβανε και  ένα ευχαριστήριο γράμμα για την κάθε δασκάλα.
Και επειδή δεν ήθελα να τα προσφέρουμε έτσι απλά ή σε χάρτινη σακούλα, η χρυσοχέρα μανούλα μου μας ετοίμασε υπέροχα τσαντάκια - πουγκιά - με καλοκαιρινή πινελιά και αυτά!
Έτσι υπήρχε και το χειροποίητο - που πολύ το εκτιμώ- και το δώρο είχε κατά κάποιο τρόπο διπλή αξία γιατί μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα πουγκιά ξεχωριστά (εγώ π.χ. βάζω μέσα τα καλσόν μου/τα εσώρουχα/τα σουτιέν κτλ.).

Γεια σου ρε μανούλα χρυσοχέρα!!
Δεν είναι υπέροχα;;;;

Έτοιμο και άκρως καλοκαιρινό!

Τελευταία στιγμή αποφασίσαμε με την Κατερίνα ότι θα πρέπει να πάρουμε και κάτι συμβολικό στην κ. Βάνα- την διευθύντρια του σχολείου που χάριν σ' αυτήν τα πάντα λειτουργούσαν καθ' όλη την διάρκεια της χρονιάς άψογα.
Αποφασίσαμε να της πάρουμε ένα βιβλίο για να περνάει την ώρα της στην ξαπλώστρα ευχάριστα!!

Η αφιέρωση μας...
Γράψαμε και μία αφιέρωση στο εσωτερικό του για να μας θυμάται...Το τυλίξαμε και έτοιμο!!!





Το κόστος για το κάθε δωράκι ήταν περίπου 35 ευρώ, εκτός από το πανί-τις κλωστές και τις κορδέλες για τα πουγκιά που ήταν εξτρά. Βέβαια θα μου πείτε 35 ευρώ χ 3 (που είναι οι δασκάλες) είναι ένα εύλογο ποσό αλλά η προσφορά αυτών των γυναικών στα παιδιά μας είναι ανεκτίμητης αξίας.... Το κόστος για το βιβλίο ήταν 15 ευρώ.

Έτοιμααααα!!!!
Η Κατανίτσα μου το πρωί, αν και πολύ νυσταγμένη, τα προσέφερε με μεγάλη χαρά στις δασκάλες της!Εκείνες συγκινημένες μας ευχαρίστησαν... Τι όμορφη αίσθηση να προσφέρεις και να ευχαριστείς τους άλλους.....

Άντε και ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ....(αν και θα είναι πολύ δύσκολο....πάντα βρίσκουμε το δρόμο μας!)




















6 σχόλια:

  1. Μπράβο Έλενα, όμορφα και τόσο χρήσιμα τα δώρα σας! Μπράβο και στη χρυσοχερα μαμά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ μου άρεσε το χρώμα των νεσεσέρ κ τα πουγκιά της μαμας! Πολυ χαίρομαι που πήρες ιδεα απο τις ιδέες μου κ σε ευχαριστω πολυ για την αναφορά Έλενα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς σε ευχαριστούμε που μας εμπνέεις!!! Το χρώματα είναι τα αγαπημένα μου!Έντονα, ζωηρά και άκρως καλοκαιρινά!Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Αγαπητή Έλενα,
    είμαι σίγουρη πως οι δασκάλες θα ενθουσιάστηκαν τόσο όσο και εγώ καθώς διάβαζα το άρθρο σου. Ένα χειροποίητο δώρο είναι πολύ ιδιαίτερο και βγαίνει από καρδιάς οπότε εδώ φαίνεται πως αναγνωρίζεις το έργο που κάνουν οι δασκάλες για το κοριτσάκι σου. Είναι ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ και άκρως καλοκαιρινά. Μιας τα χέρια σου... καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς την χαρά τους! όμως μπροστά σε αυτά που προσέφεραν στο παιδί μου την πρώτη του χρονιά στο "σχολείο" το δώρο αυτό είναι ασήμαντο....Ας είναι καλά όλες τους που προσέχουν τα παιδάκια μας και τους μαθαίνουν τόσα πολλά!
      Σ ευχαριστώ πολύ...Καλό καλοκαίρι και σε σένα!

      Διαγραφή