Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Η πρόσκληση για τον απολογισμό του 2015!

Είπα η 1η ανάρτηση του Μαρτίου να είναι αφιερωμένη στην πρόσκληση της Τριανταφυλλένιας για τον απολογισμό του 2015 (περισσότερες λεπτομέρειες για την πρόσκληση δείτε εδώ).
Φέτος, όπως σας είχα εξηγήσει και σε παλιότερη μου ανάρτηση αποφάσισα το τέλος της χρονιάς να μην συνοδεύεται από απολογισμούς και τα σχετικά...γιατί θα χαλούσαν πολλές σχέσεις χρόνων (κάτι που κατά βάθος δεν το ήθελα). 
Έτσι η πρόσκληση που έλαβα λίγες μέρες πριν στάθηκε η αφορμή για να κάνω έστω και καθυστερημένα έναν μικρό απολογισμό για το 2015, που ήδη φαντάζει μακρινόοοο....
20 ερωτήσεις & 20 απαντήσεις για να πάρετε μία ιδέα από μία ζόρικη - για όλους - χρονιά.

1) Τι έκανες το 2015 που δεν είχες ξανακάνει ποτέ;
Αποφάσισα να κάνω ένα μεγάλο δώρο στον εαυτό μου. Αυτό της "ψυχανάλυσης". Μία συγκλονιστική εμπειρία που θεωρώ ότι όλοι μας πρέπει να την "γευτούμε" κατά την διάρκεια της ζωής μας.

2) Κράτησες τους στόχους που είχες βάλει πέρυσι; Θα βάλεις καινούριους φέτος;
Κάθε χρονιά βάζω μικρούς στόχους γιατί σαν "control & program freak" που είμαι, αν κάποιος δεν πραγματοποιηθεί, βγαίνω εντελώς από τα νερά μου. Δόξα τω Θεό το 2015, παρά τις δυσκολίες, τα κατάφερα καλά. Για να δούμε πώς θα πάει το 2016....

3) Ποιες χώρες επισκέφθηκες το 2015;
Χώρες;;;;;;Χαχαχα!!Ούτε καν πόλεις!! Αθήνα και πάλι Αθήνα, με εξαίρεση μία βδομάδα στα Γιάννενα το καλοκαίρι και 3 μέρες Νάξο τον Σεπτέμβρη!

4)Τι θα ήθελες να κάνεις το 2016 που υστερούσε το 2015;
Nα αφιερώσω λίγο χρόνο και στην Έλενα!

5) Ποιες ημερομηνίες θα σου μείνουν αξέχαστες για το 2015 & γιατί;
Η 22η Αυγούστου που κράτησα το θετικό τεστ εγκυμοσύνης στα χέρια μου!

6) Ποια ήταν η μεγαλύτερη κατάκτησή σου το 2015;
Το να είμαι πιο ήρεμη & να μην αφήνω περιθώρια σε τίποτα και σε κανέναν να με στεναχωρεί (και ακόμα το δουλεύω...).

7) Ποια ήταν η μεγαλύτερη σου αποτυχία για το 2015;
Το ότι επέτρεψα σε κάποιους ανθρώπους να με πληγώσουν και να μην με σεβαστούν.

8) Τι αγόρασες & το χάρηκες πιο πολύ;
Ό,τι είχε σχέση με μωρουδιακά. Είχα ξεχάσει πόσο τέλεια είναι!

9) Πού πήγαν τα περισσότερα χρήματά σου;
Θέλει και ρώτημα;; Σε λογαριασμούς και εξτρά υποχρεώσεις!

10) Τι σε ενθουσίασε περισσότερο;
Η ιδέα ότι θα γίνω για 2η φορά μαμά!


11) Ποιο τραγούδι θα σου θυμίζει το 2015;
Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο... Σίγουρα όμως όλα του Παντελίδη που άκουγε η κόρη μου όλη μέρα ξανά & ξανά (ναι, είναι μόνο 3 χρονών).

12) Σε σύγκριση με το 2015 το 2016 τέτοιο καιρό είσαι;
α) πιο χαρούμενη ή πιο λυπημένη;
β) πιο αδύνατη ή πιο παχιά;
γ) πιο πλούσια ή πιο φτωχιά;
α) πιο χαρούμενη
β)χαχαχα....πιο παχιά με μία κοιλιά "σαν καρπούζι" που λέει και η μικρή μου!
γ) πιο πλούσια σε συναισθήματα...γιατί από ρευστό κάθε πέρσι και καλύτερα!

13) Τι θα ήθελες να κάνεις περισσότερο και τι λιγότερο;
Θα ήθελα να περνάω περισσότερο χρόνο με τον άντρα μου & να αφήνω πού και πού στην άκρη τα άγχη και τις έγνοιες στην άκρη.

14) Ποια ήταν η αγαπημένη σου ταινία για το 2015;
Η αλήθεια είναι ότι το 2015 δεν είδα σχεδόν καθόλου ταινίες, ούτε καν τηλεόραση.

15) Τι έκανε το 2015 ξεχωριστό;
Η είδηση της 2ης εγκυμοσύνης "έσβησε" ό,τι δυσάρεστο είχε φέρει το 2015!

16) Ποιο ήταν το fashion concept σου για το 2015;
Φαρδύ να ναι και ό,τι να ναι!!

17) Τι σε κράτησε στα λογικά σου;
Ειλικρινά δεν ξέρω! Ακόμα αναρωτιέμαι!

18) Ποιο πολιτικό γεγονός σε αναστάτωσε;
Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω; Από το δημοψήφισμα, από τα capital controls;;;

19) Ποιος σου έλειψε;
Ο παππούλης μου! Ήθελα τόσο πολύ να τον έχω κοντά μου!

20) Πες μας ένα μάθημα ζωής για το 2015.
Τίποτα στην ζωή μας δεν είναι δεδομένο!

Ελπίζω να πήρατε μία ιδέα για το σήμαινε το 2015 για μένα...Την πρόσκληση την αφήνω ανοιχτή για όποιον-α θέλει να συμμετέχει!!! Θα χαρώ να δω τους δικούς σας απολογισμούς!!





12 σχόλια:

  1. Ελενάκι μου γλυκο!!! Εισαι ευαισθητούλι!!! Σε χαίρομαι όμως γιατι είσαι παράλληλα και δύναμη!!! Να είσαι καλά αγάπη μου και με το καλό να δεχτείτε το νέο μέλος.. σε φιλώ και πιο πολύ τη μικρή Κατερίνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Ίριδα...πόσο δίκιο έχεις να ήξερες!!Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, φιλιά και στις 2 σας!

      Διαγραφή
  2. Πολυ πολυ ωραίο! Τροφή για σκέψη το τεστ αλλά και οι απαντήσεις σου πολύ ενδιαφέρον! Με το καλό να ερθει τ
    και το δεύτερο παιδάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κορίτσι μου...με το καλό το μωράκι σου...και περιμένω - αν θέλεις- να απαντήσεις και εσύ σε αυτήν την πρόσκληση!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου Λενιώ! Ταυτίστηκα με πολλές από αύτες! Να χαίρεσαι το σποράκι σου και με το καλό να έρθει το δεύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι!!! Είμαστε πολλές τελικά! χαχα φιλιά!

      Διαγραφή
  4. τίποτα δεν είναι δεδομένο! σωστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ χάρηκα που σε διάβασα!! Δεν ήξερα ότι περίμενες και δεύτερο παιδάκι! Με το καλό!!! Ψυχανάλυση και πάλι ψυχανάλυση φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι....τον Απρίλη περιμένω τον γιόκα μου!!!
      Η χαρά ήταν δική μου....Ευχαριστώ για την πρόσκληση! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Έλενα μου, από τους απολογισμούς που απόλαυσα!!!!
    Μονοπόλησε το ενδιαφέρον η κοιλίτσα σου και είμαι σχεδόν σίγουρη ότι σε πολλές ερωτήσεις θα έδινα ακριβώς τις ίδιες απαντήσεις! χαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη παιδί μου!! Αφού ταιριάζουμε σου λέω!!!!

      Διαγραφή